• Kommentarer
    12. mars 2009
    Lervik Ur

    Høgskolen i Haugesund

    Zenith Defy Open

    Høgskolen i Haugesund har fått en oppgave som går på å lage en markedsplan for et klokkemerke, eller et bestemt ur. Dette har ført til at vi er blitt kjent med mange nye mennesker de siste dagene. Vi har hatt besøk av grupper med elever, som ønsker å få litt informasjon om klokker.

    De er ca 70 elever som er inndelt i flere grupper, og hver gruppe bestemmer hvilket ur de vil satse på. Budsjettet for markedsplanen er kr 750000. Så langt ser det ut for meg at de fleste velger Breitling, og da spesielt Emergency modellen. Zenith har også blitt valgt, og det kan bli en spennende oppgave, da merket er nytt i Norge, og har bare 2 forhandlere så langt.

    I slutten av mars lanseres Technomarine på det norske markedet, det er et ur som kommer til å fenge unge damer, og derfor er det også noen som har valgt det.

    Det hadde vært gøy og få sett noen oppgaver når de er ferdige. Vi hjelper gjerne om det er noe mer vi kan bidra med.

    Klokker er gøy!!!!